Ανακάλυψε τα Healthy Gifts
Επιβραβεύουμε τις online αγορές σας αξίας άνω των 45€ με ένα ξεχωριστό δώρο της επιλογής σας!

Το καλάθι μου

ΣΥΝΟΛΟ: {{order.final_cost}}
Τηλ. Παραγγελιών 210 7610722 Δευ. - Παρ. 09:00 - 17:00

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Πριν κάθε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε πρώτα με το HealthySpot, είτε μέσω e-mail στο orders@healthyspot.gr είτε τηλεφωνικώς στο 210 7610722 για τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβετε, με επιβάρυνση το κόστος επιστροφής τους. Η επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας γίνεται δεκτή εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους.

Τα  προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί και να έχει παραβιασθεί ή αλλοιωθεί  η συσκευασία τους, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί το περιεχόμενο της, διαφορετικά η επιστροφή τους δεν θα γίνεται δεκτή.

Τα έξοδα αποστολής ή και συσκευασίας για την επιστροφή της παραγγελίας σας επιβαρύνουν εσάς. Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας για την επιστροφή της παραγγελίας σας ή μέρους αυτής καλύπτονται από την πλευρά μας μόνον στην περίπτωση όπου η επιστροφή είναι απαραίτητη λόγω δικού μας λάθους, καθώς και τα έξοδα της εκ νέου αποστολής αν προκύψει. Η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αποδεικτικό πληρωμής ή αντίγραφο αυτής.

Στην περίπτωση που με την επιστροφή προϊόντων παραγγελίας απαιτείται και επιστροφή των χρημάτων σας, αυτή θα πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας. Τα χρήματα που επιστρέφονται αφορούν το συνολικό ποσό των προϊόντων που επιστρέφετε όπως αναγράφεται στην απόδειξη/τιμολόγιο (ήτοι χωρίς μεταφορικά έξοδα, τυχόν προμήθειες και έξοδα που έχουν πληρωθεί για την εκκαθάριση της πληρωμής σας όπως για παράδειγμα από  τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα, Paypal, κλπ).

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Σε περίπτωση μερικής ή ολικής καταστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων κατά τη μεταφορά, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την εταιρεία μας εντός 48 ωρών από τη στιγμή της παραλαβής.

Ο πελάτης επίσης υποχρεούται να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας στο οποίο να φαίνονται ευκρινώς τα κατεστραμμένα προϊόντα καθώς και το δέμα. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης  καταστροφής προϊόντων κατά τη μεταφορά ο πελάτης αποζημιώνεται πλήρως από την εταιρεία μας με νέα αποστολή των προϊόντων ή με την επιστροφή των χρημάτων συμπεριλαμβανομένου του ποσού μεταφορικών εξόδων.